Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 14:42:28 +0200

Tere!

Järva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/13420 
aadressile Järva maakond, Järva vald, Preedi küla, Kurve // Otsa (Biopuhasti 
ja imbtunnel) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Biopuhasti ja imbtunnel teekaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27237285>  (menetlus nr: 
434468), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Järva Vallavalitsus) või menetleja (HELI AADE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister